Ne place să lucrăm într-un mediu Agile, deoarece și clienților noștri le place: de la dezvoltarea produsului până la livrarea proiectelor, metodologia Agile este principiul nostru de bază. Ne place aceasta pentru că ne străduim să furnizăm software de lucru stabil, să interacționăm cu clienții noștri și să răspundem la un mediu de cerințe în continua schimbare. Cu toate acestea, înțelegem că unii clienți au propriile lor rutine de dezvoltare și preferă alte metodologii. Suntem flexibili și lăsăm clienții să aibă ultimul cuvânt, astfel încât să putem folosi orice abordare care are cel mai mult sens pentru fiecare proiect și client.
FOLOSIM METODOLOGIA AGILE
La Atlas Apps Srl, folosim metodologii și practici Agile și Lean pentru a ajuta clienții să obțină o productivitate mai mare, o calitate mai bună, timpi de livrare redusi și costuri generale mai mici.
Experiența noastră ne arată că, dacă se aplică în mod corespunzător metodologia Agile, aceasta funcționeaza ca un mare avantaj pentru proiecte cu o varietate de caracteristici, inclusiv:
Echipe distribuite și co-locate
Aplicații mobile, aplicații Desktop, aplicații Web
Proiecte cu durate scurte (1-2 luni) dar si lungi (>1 an)
Proiecte cu un singur nivel de complexitate sau cu mai multe nivele, inclusiv proiecte cu eforturi complexe și semnificative de integrare cu solutii terte prin API
Munca noastră se bazează pe principalele principii Agile
Satisfacția clienților prin livrarea timpurie și continuă a software-ului de calitate
Am observat că clienții noștri sunt mai fericiți atunci când primesc software funcțional mai des și la intervale regulate, în loc să fie nevoiți să aștepte perioade lungi între lansări.
Software perfect functional este masura progresului
A livra software perfect functional este cel mai important lucru pentru echipa Atlas Apps Srl si pentru clientii nostri.
Acceptând cerințele în schimbare chiar și târziu în procesul de dezvoltare
Experiența noastră ne permite să evităm întârzierile atunci când o cerință sau o caracteristică este adăugată mai târziu în ciclul de dezvoltare.
Simplicitate
Menținerea lucrurilor cat mai simple este esențială in minimizarea timpului dintre înțelegerea specificatiilor și finalizarea proiectului.
Livrarea frecventă a software-ului funcțional
Suntem obișnuiți să fim aproape de clienții noștri, de aceea ne place să trimitem des software funcțional și cu intenția de a îmbunătăți procesele de dezvoltare și de a evita întârzierile inutile.
Atenție continuă acordată excelenței tehnice și designului
Abilitățile tehnice potrivite, combinate cu caracteristici excelente de design, asigură că echipa poate menține un ritm de lucru rapid, îmbunătățind constant produsul și susținând schimbarea.
Colaborare între dezvoltatorii nostri și echipa clientului
Aceasta este crucială și una dintre cele mai frecvente probleme atunci când vine vorba de furnizarea soluțiilor IT potrivite pentru clienții noștri. Dezvoltatorii nostri sunt în comunicare constantă cu diverse echipe din partea clientului pentru a se asigura că produsul final respectă cerințele originale ale afacerii și nu doar cerințele funcționale.
Procesele Agile sunt folosite pentru a promova dezvoltarea durabilă
Când lucrezi la același proiect pentru o perioadă foarte lungă de timp, burnout-ul poate fi o problemă comună în rândul echipelor Agile. Pentru a preveni acest lucru, lucrăm în sprinturi productive scurte pentru a maximiza eforturile fără a compromite calitatea software-ului utilizatorului final.
Sprijinirea, cresterea încrederii și motivarea echipelor implicate
Echipele motivate sunt cele mai predispuse să livreze cele mai bune proiecte. De aceea, poți fi sigur că vei lucra cu cele mai bune echipe: motivate, focusate si de încredere.
Cele mai bune arhitecturi, cerințe și design-uri provin de la echipe organizate
O echipă Agile își defineste propria direcție. Ea atacă problemele, îndepărtează obstacolele și găseste singura soluții. Dacă un manager de proiect trebuie să micro-gestioneze, acesta ar trebui să fie un semnal de ingrijorare într-un mediu Agile.
Comunicare cu clientul față în față sau online
Comunicarea joacă un rol foarte important în dezvoltarea soluției software personalizate potrivite pentru clienții noștri. Folosim diferite programe software pentru a ne permite să comunicăm eficient cu clientul și echipele, oriunde s-ar afla. Datorita pandemiei Covid-19 interactiunea remote a devenit tot mai importanta iar conferinte dese cu clientii asigura transparenta asupra proiectului.
Evaluări regulate ale performanței echipei cu unicul scop de a deveni mai eficienti
Imbunătățirea constanta, a proceselor, a abilitățile avansate și tehnice îi ajută pe membrii echipei să lucreze mai eficient și să devină mai experimentați și organizati in dezvoltarea produsului final.
PASI PENTRU A INCEPE COLABORAREA
Cum incepem colaborarea?
1. CONTACT
Trimite-ne detaliile proiectului tau prin formularul interactiv, chiar daca este doar la stadiu de idee. Daca ai elemente grafice, de logo, culori, nume sau brand, le poti atasa direct in formular.
2. ANALIZA
Vom analiza ce ne-ai trimis in maxim 48 ore si vom reveni cu o cerere de a participa la o un discutie pentru a stabili mai multe detalii, a intelege ceea ce doresti sa faci si cat de repede trebuie livrat.
3. PROPUNERE
In urma discutiei, vom veni cu o propunere de costuri si timp de livrare, precum si alte aspecte contractuale. Daca totul este ok, vom putea sa iti aratam o prima varianta a aplicatiei in cateva zile cel mai probabil.