Suntem o echipă tânără, dar cu experiență, de dezvoltatori software, arhitecți software, coordonatori, manageri de proiect, analiști de afaceri, testeri și câțiva antreprenori. La Atlas Apps ne place să luăm idei bune și să le transformăm în valoare adaugata mare pentru afacerea ta. Iti supunem ideea unui proces de proiectare și dezvoltare aplicatii mobile cu ciclu complet, transformând-o într-un produs profesional gata de utilizare.
COMPANIA ATLAS APPS SRL
ECHIPA
SUNTEM FOARTE FLEXIBILI IN A RĂSPUNDE NEVOILE DIVERSILOR CLIENȚI – DE LA STARTUP-URI ȘI IMM-URI PÂNĂ LA COMPANII MARI
Analiza noastră de afaceri aprofundată, designul avansat UI/UX și dezvoltarea software de calitate fără compromisuri sunt aici pentru a vă servi. Oferim clienților noștri servicii complete de dezvoltare de software pe întreg ciclul de viață al proiectului, de la contactul inițial până la testare, implementare și întreținere, inclusiv o gamă completă de servicii de consultanță. Folosim metodologii Agile și Lean, combinându-le cu un set de abilități dovedit în tehnologii avansate, inclusiv platforme mobile, instrumente de interfață cu utilizatorul, servere, baze de date și limbaje de programare.
Cu peste 6.000.000 de descărcări de aplicații în mai multe țări de pe 5 continente și cu peste 120.000 de comenzi onorate în fiecare zi, tehnologia noastră este cea mai simplă modalitate de a vă reduce costurile, de a crește veniturile și numarul de utilizatori și de a oferi soluții de ultimă oră clienților dumneavoastră. De-a lungul anilor, am lansat cu succes peste 75 de aplicatii de transport personalizate pentru diverși clienți.
Cu peste 6.000.000 de descărcări de aplicații în mai multe țări de pe 5 continente și cu peste 120.000 de comenzi onorate în fiecare zi, tehnologia noastră este cea mai simplă modalitate de a vă reduce costurile, de a crește veniturile și numarul de utilizatori și de a oferi soluții de ultimă oră clienților dumneavoastră. De-a lungul anilor, am lansat cu succes peste 75 de aplicatii de transport personalizate pentru diverși clienți.
AVANTAJE
Cateva din motivele pentru care clientii nostrii au ales ATLAS APPS
Abordare Orientata Catre Client
Scopul nostru final este de a adăuga valoare afacerii dumneavoastră. Prin urmare, lucrăm în așa fel încât să potrivim procesul nostru cu cerințele dumneavoastră, astfel încât să vă simțiți confortabil și în siguranță în dezvoltarea cu noi. Echipa noastră de manageri de proiect, dezvoltatori și arhitecți va lucra mai degrabă ca o extensie a echipei dvs. decât ca persoane din afară. Ne place să ne concentrăm pe relații pe termen lung cu clienții noștri.
Fusuri Orare Prietenoase
Birourile noastre sunt deschise între orele 9:00 și 18:00 în Europa (România) dar de obicei ne ajustăm orele pentru a corespunde cerințelor clientului. În unele cazuri, din cauza diferenței de timp cu biroul de dezvoltare, am constatat că proiectele s-au dezvoltat chiar de două ori mai repede decât cu o echipă din fusul orar al clientului. Echipele noastre lucrează cu dumneavoastră în timpul zilei pentru a vă intelege cerințele, iar schimbările sunt gata până când vă întoarceți la birou dimineața.
Echipa Dedicata de Dezvoltare si Project Management
Echipele noastre de manageri de proiect, analiști de afaceri și dezvoltatori nu vă vor face niciodată să vă simțiți neglijați. Muncim din greu pentru a rămâne aproape de clienții noștri și pentru a monitoriza și ne asigura că proiectul decurge conform planului. Echipele noastre au experiență globală în lucrul la proiecte similare, lucrând cu diverși clienți, de la companii mici, IMM-uri până la corporații. Poți fi sigur că ești pe mâini bune.
Lansari Globale
Atlas Apps a avut plăcerea de a lucra cu clienți din peste 15 țări și 5 continente. Lucrăm pe diferite fusuri orare pentru a răspunde solicitărilor clienților noștri. Am asistat companii din întreaga lume în multe industrii și în diferite etape ale evoluției lor și le-am ajutat să depășească cu succes provocările de astăzi și să-și transforme capacitățile. Suntem mândri să avem o prezență globală cu aplicatiile noastre.
Protectia Proprietatii Intelectuale
La Atlas Apps, prețuim foarte mult securitatea și proprietatea intelectuală. Prin urmare, muncim din greu pentru a ne asigura că respectăm Standardele de protecție a proprietății intelectuale și munca noastră este construită pentru a ne proteja clienții de practicile de concurență neloială. Politicile, standardele și infrastructura puternice ale companiei protejează proprietatea intelectuală a clientului împotriva utilizării de către oricine altcineva, inclusiv de alte echipe de produse din compania Atlas Apps.
Focus pe Calitatea Produsului
Folosim o echipă internă independentă de testare a QA, concentrată pe verificarea calității produselor, oferind astfel informații valoroase asupra impresiilor utilizatorilor finali asupra produsului. Asigurarea independentă a calității permite un control mai bun al calității aplicației. Aplicam cele mai bune practici Agile si Rational Unified Process (RUP) pentru a ne asigura ca facem tot posibilul de fiecare data, scurtand astfel timpul de lansare pe piata a produselor software.
DEZVOLTAM SOLUTII SOFTWARE PENTRU INDUSTRIA DE TRANSPORT URMAND CELE MAI STRICTE STANDARDE DE CONFIDENTIALITATE SI SECURITATE A DATELOR
La Atlas Apps Srl luam in serios securitatea si confidentialitatea datelor si a programelor software dezvoltate astfel ca echipa este instruita sa integreze protocoale moderne de protejare a acestor date, in linie cu cerintele GDPR si standardele internationale in materie.
VALORILE COMPANIEI
Oameni
Credem că cea mai valoroasă resursă pe care o avem sunt oamenii noștri. La Atlas Apps, suntem mai mult decât un grup de colegi; valorile și principiile noastre se bazează pe colaborare și lucru în echipă. De-a lungul anilor, am lucrat la dezvoltarea unei echipe de persoane cu înaltă calificare, a căror eficiență în muncă rezultă și din colaborarea membrilor echipei.
Clienti
Necesitatile si cerintele clientului sunt pe primul loc, acesta fiind unul dintre principiile noastre de funcționare. Suntem dedicați și loiali clienților și partenerilor noștri. Credem că unul dintre principalii factori ai succesului nostru este rezultatul succesului clienților noștri și suntem aici pentru a ne îndeplini obiectivul principal - adăugarea de valoare pentru afacerea clientilor prin aplicarea cunoștințelor tehnologiilor informaționale. Lucrul îndeaproape cu clienții noștri înseamnă că reușim atunci când ei reușesc.
Calitate
Ne angajăm să oferim produse și servicii excelente și, prin urmare, acordăm o atenție deosebită asigurării calității produselor și serviciilor pe care le oferim. Punem accent pe asigurarea calității ca factor cheie în dezvoltarea noastră încă de la primele etape, deoarece considerăm că aceasta joacă un rol important în succesul proiectului. Acesta este cel mai bun mod de a face produsele să funcționeze cât mai eficient posibil.
METODOLOGIA NOASTRA
1) Studiu de Fezabilitate
Lucram inca de la inceput pentru a intelege cerintele afacerii tale, specificatiile proiectului, cerintele procesului de dezvoltare, termene limtia si resursele necesare, rezultand o documentatie tehnica exacta. Analizam cu atentie fiecare proiect pentru a ne asigura ca putem livra cele mai bune indicatii tehnice si solutii care sa conduca la rezultate rapide si de calitate.
3) Dezvoltare
Experienta noastra directa de dezvoltare software ne permite sa utilizam cele mai bune practici si tehnologii, luand in calcul nevoile reale ale clientilor si transpunand-ule intr-un proces de dezvoltare software transparent, usor de urmarit si predictibil. Pentru fiecare proiect avem o echipa dedicata de programatori, arhitecti software, analisti, testeri, project manageri si coordonatori.
5) Customizare si Lansare
In aceasta etapa, viziunea clientului se apropie de produsul final. Lucram intens cu clientul si echipa tehnica pentru a ne asigura ca respectivul software este pe masura asteptarilor. Customizari finale, imbunatatiri, rapiditate si securitatea datelor sunt implementate eficient, testate si in aliniament cu obiectivele de business ale clientului.
2) Design si Prototipare
Dupa ce am inteles cerintele exacte, lucram cu echipa de design sa dezvoltam o schema tehnica si un protorip interactiv pentru produs. Aceasta este o metoda eficienta si rapida de a "vedea" cum va arata produsul, cum va functiona, eliminand eventualele neintelegeri intre cerinte si livrabile. Cream astfel o aplicatie de demo interactiva care trebuie agreata de client inainte de merge la etapa de dezvoltare efectiva. Schema tehnica asigura ca cerintele de software sunt indeplinite si ca aplicatiile vor fi scalabile si modulare in arhitectura. Designul se face pe acest prototip demo interactiv astfel ca, inainte de a fi dezvoltate functionalitatile din spate, clientul si echipa stiu cum va functiona si cum va arata si convin asupra tuturor atributelor proiectului.
4) Testare si Optimizare
Echipa de testare, impreuna cu project managerul se asigura inern ca aplicatia indeplineste standardele de calitate pentru produsul final, cu toate functionalitatile ei. In paralel, echipa clientului poate testa software-ul la randul ei, cu sesiuni de feedback comune si decizii luate rapid pentru imbunatatirea sau repararea oricaror probleme aparute. Aceasta munca este vitala pentru succesul proiectului, fiind un test de calitate si utilizare in lumea reala.
6) Suport si Mentenanta
Suntam mandri de suportul pe care-l oferim clientilor nostri dupa lansarea unui produs. La Atlas Apps avem ca misiune sa colaboram pe termen lung cu clienti multumiti atat de partea de dezvoltare cat si de partea de suport si mentenanta post dezvoltare. Echipa noastra foloseste cele mai bune practici invatate si din experienta indelungata, pe care le transpunem in toate proiectele. Increderea castigata in timp de la clientii nostri ne arata ca este vital sa fim oricand disponibili pentru ei si sa oferim toate uneltele disponibile (inclusiv lectiile invatate din probleme aparute in timp) pentru a asigura succesul unui proiect.
PASI PENTRU A INCEPE COLABORAREA
Cum incepem colaborarea?
1. CONTACT
Trimite-ne detaliile proiectului tau prin formularul interactiv, chiar daca este doar la stadiu de idee. Daca ai elemente grafice, de logo, culori, nume sau brand, le poti atasa direct in formular.
2. ANALIZA
Vom analiza ce ne-ai trimis in maxim 48 ore si vom reveni cu o cerere de a participa la o un discutie pentru a stabili mai multe detalii, a intelege ceea ce doresti sa faci si cat de repede trebuie livrat.
3. PROPUNERE
In urma discutiei, vom veni cu o propunere de costuri si timp de livrare, precum si alte aspecte contractuale. Daca totul este ok, vom putea sa iti aratam o prima varianta a aplicatiei in cateva zile cel mai probabil.